هادی چوپان گرگ ایرانی

هادی چوپان گرگ ایرانی

به نام خدا

هادی چوپان گرگ ایرانی :

هادی چوپان گرگ ایرانی او متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در استان فارس و روستایی به نام ابنو می باشد . این جوان برومند توانسته قهرمان مستر المپیا شود ، گفته می شود او تنها ایرانی و دومین فرد آسیایی برای این مقام است . نخستین ورزشکار پیش از هادی چوپان سمیر بنوت لبنانی بوده که همچنین در مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ نیز چوپان با کسب عنوان سوم و جایزه قهرمان مردم همراه بود . در ادامه باز هادی چوپان بود که در سال ۲۰۲۰ نیز موفق شد در مقام چهارم این مسابقات بدرخشد و افتخار آفرین باشد .

 

هادی چوپان گزیده

دوران کودکی و نوجوانی گرگ ایرانی :

او از توابع شهرستان بیضا و روستای باصفای ابنو است . جایی که در نوجوانی همراه برادر بزرگ ترش حسن چوپان ، گچکاری می کرد . برای اولین بار در سال ۷۹ و در سن ۱۳ سالگی با تشویق های برادرش رشته بدن سازی را انتخاب کرد و ادامه داد که در نتیجه توانست با تلاش و پشت کار در سال ۸۴ نخستین مدال ملی خود را کسب کند . می توان گفت چوپان در پس شکست ها و پیروزی های بسیار اندیشه های بزرگ تر داشته است که همواره موفق به کسب عنوان هایی چون قهرمانی و نایب قهرمانی شده است . مربی او در سال در سال های ۸۱ تا ۸۷ آقای جمشید اوجی بوده است . و بعد تا سال ۹۲ بدون مربی ادامه داده ، از سال ۹۲ تا ۹۶ نیز آقای علی نعمتی مربی گری وی را به عهده داشت . در ادامه هانی رامبد تا به امروز مربی اوست ، هادی در حال حاضر ساکن شیراز می باشد که همچنین مدیریت یک باشگاه بدن سازی را نیز به عهده دارد . امروزه در محافل جهانی ملقب به گرگ ایرانی است . هادی چوپان گرگ ایرانی

عضویت در تیم ملی :

باید بدانید که این قهرمان پس از چندین سال فعالیت حرفه ای در پرورش اندام ، از سال ۹۰ تا ۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن سازی ایران شد . گفته می شود یکی از ضعف های هادی چوپان گوش هایش بود ، وی قبل از شروع فعالیت حرفه ای در زمینه بدن سازی ، مدتی مشغول کشتی و بوکس بود . ضذباتی که در این ورزش به سرش وارد شد باعث ۲۰ درصد کاهش در شنوانیی او شد ولیکن اجازه نداد این ضعف مانع او بشود و به تلاش و رسیدن به خواسته اش ادامه داد .

گزیده :   جلال دیدنی ها درگذشت

هادی چوپان گزیده

هادی چوپان گرگ ایرانی

جوایز و افتخارات گرگ پارسی :

او از آغاز فعالیت خود تا کنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. همچنین قهرمانی های متعدد وی باعث شده نام او را گرگ پارسی یا گرگ ایرانی نیز بخوانند . در اینجا به برخی از افتخار آفرینی های او اشاره می کنیم :

قهرمان و نفر اول مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ ، مقام سوم مستر المپیا در سال ۲۰۲۱ ، مقام چهارم در مسابقات مستر المپیا در سال ۲۰۲۰ ، مدال بنز مستر المپیا در سال ۲۰۱۹ ، مدال طلا در مسابقه گرند پری کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ ، مقام نخست و مدال طلا در مسابقات ونکوور پرو کانادا درسال ۲۰۱۹ ، نائب قهرمان مدال نقره در مسابقه سن ماریو در سال ۲۰۱۷ ، مدال نقره در گرند پری در سال ۲۰۱۷ ، نقره مسابقه شروکلاسیک در سال ۲۰۱۷ ، مدال طلای مستر المپیا در پرتغال در سال ۲۰۱۸ ، مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۴ ، مدال طلا جهان در سال ۲۰۱۳ ، مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۲ ،
همچنین ۳ مدال طلای کشوری ، ۲ مدال نقره کشوری ، ۱ مدال برنز کشوری ، و ۱۵ مدال استانی در شهر فارس و تهران . هادی چوپان گرگ ایرانی

هادی چوپان گزیده

هادی چوپان گرگ ایرانی

زندگی شخصی هادی چوپان :

گفته می شود مرد شماره یک مستر المپیا۲۰۲۲ سالها قبل ازدواج کرده و حاصل آن دو فرزند به نام های نادیا و حافط می باشد . این ورزشکار خوش اخلاق عشق و علاقه و همچنین احترام زیادی به خانواده و همسرش دارد و بارها عنوان کرده است : همسرش نقش پررنگی در زندگی و رسیدن به اهدافش دارد و به گفته خودش تنها دلیل که باعث می شود او به کشور های دیگر مهاجرت نکند ، خانواده و همسرش هستند .

مراسم استقبال از گرگ ایرانی :

در سال ۲۰۲۱ چوپان توانست عنوان سوم مسابقات مستر المپیا را از آن خود کند و برنده ۱۰۰هزار دلار شود ، کنارش جایزه قهرمان مردم که به تازگی به این مسابقات افزوده شده است را نیز دریافت کرد . در این میان می توان گفت برای حضور در مسابقات با مشکلات مالی و سیاسی نیز مواجه بود ، چون صدور ویزای آمریکا برای ایرانیان ممکن نبود و به گفته خود هادی جایزه اش تنها بخشی از هزینه های قهرمانی اش را پوشش می دهد . بالاخره او بعد از زحمات زیاد و بدست آوردن مقام اول به کشورش باز گشت و عنوان نخستین ایرانی مقام قهرمانی مستر المپیا ۲۰۲۲ را کسب کرد و جایزه اش را به تمام مردم کشورش به ویژه زنان ایرانی تقدیم کرد .

گزیده :   ایستگاه فضایی و دختر بچه هشت ساله

هادی چوپان گزیده

هادی چوپان گرگ ایرانی

استقبال از قهرمان ملی :

حضور افتخار آفرین هادی چوپان در مسابقات داخلی و خارجی برای تمام مردم کشور به ویژه شیرازی ها به نوعی غرور آفرین است . در مراسم بازگشت او به شیراز مردم با حضور گسترده خود از این قهرمان استقبال و تقدیر کردند و شعار هایی نظیر با شرف با شرف سردادند .

صفحه نخست

تیم تولید محتوا چینود

 

 

تبلیغات چینود پلاس
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها