نمایی از آینده با هوندا

نمایی از آینده با هوندا

 

به نام خدا

نمایی از آینده با هوندا :

نمایی از آینده با هوندا : می توان گفت شرکت خوشه‌ای ژاپنی چندملیتی می باشد که از لحاظ طراحی و تولید موتورسیکلت، خودرو و موتور خودرو در جهان شناخته شده‌است. هوندا در سال ۱۹۴۸ توسط هوندا سوییچیرو تأسیس شد و از سال ۱۹۵۹ تاکنون، بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان می‌باشد. این کورپوریشن همچنین با تولید ۱۴ میلیون موتور خودرو در سال، به‌عنوان بزرگترین سازنده موتورهای درون‌سوز جهان شناخته می‌شود.

هوندا به‌جز صنعت خودروسازی، در حوزه‌های دیگر، همچون تولید موتورهای هواگرد، هواپیماهای جت، قایق‌های موتوری، پمپ‌های آب، تجهیزات الکتریکی، تیلرها، ژنراتورها، ربات و تجهیزات انتقال برق نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.شرکت هوندا نخستین خودروساز ژاپنی بود، که اقدام به تولید خودروهای لوکس، تحت برند اکیورا نمود و شرکت‌های تویوتا و نیسان نیز با الگوبرداری از هوندا، اقدام به راه‌اندازی برندهای لکسوس و اینفینیتی کردند، برای رونمایی از ماشین جدید این شرکت در این مطلب همراه گزیده باشید .

گزیده

نمایی از آینده با هوندا

سرنوشت یک مکانیک با اراده:

در این زمینه گفته می شود سوییشیرو هوندا یک مکانیک بود، که پس از کار کردن در آرت شوکای با تکیه بر اراده و فعالیت فردی توانست رینگ پیستون‌های مختص خود را، در سال ۱۹۳۸ تولید کند. او تلاش کرد آن‌ها را به تویوتا بفروشد، درحالی‌که نخستین طرح وی از طرف آن‌ها رد شده بود. پس از دو سال مطالعه و کار بیشتر بر روی طرح خود، هوندا توانست با تویوتا قراردادی منعقد نماید.همکاری وی با تویوتا تا جنگ جهانی دوم ادامه داشت،

اما در جنگ پیستون تولیدی هوندا کاملاً از میان رفت. پس از جنگ او با باقی‌مانده بازار خود در ژاپن یک شرکت جدید بنا کرد. با وجود مشکلات شدید مالی، به دلیل نیاز شدید در آن زمان به وسایل ترابری، هوندا با اتصال یک پیشرانه ساده به بدنه یک دوچرخه، یک وسیله ارزان قیمت و بسیار اولیه موتوری را تولید کرد. وی نام شرکت خود را (هوندا گیکن کوگیو کابوشی کایشا) به معنی شرکت پژوهشی هوندا نهاد.

گزیده

با وجود نام پر مسما نخستین محصولش یک کابین کوچک و ساده چوبی بود و در واقع چیزی بیشتر از یک دوچرخه موتوردار عرضه نمی‌کرد. شرکت رسمی موتوری هوندا به نام و به طوری رسمی در ۲۴ سپتامبر ۱۹۴۸ در ژاپن بنا شد. هوندا در ادامه کار خود تولیدات قایق موتوری و موتورسیکلت آغاز کرد، همچنین شرکت هوندا در سیر تکاملی خود در زمینه موتورسیکلت‌سازی، شانس خود را در خودروسازی نیز امتحان کرد.

گزیده :   اپل هدست ویژن پرو

در اوایل سال ۱۹۶۸ نخستین نمونه‌های خودرو جاده‌ای هوندا تولید شد. البته بیشتر بر مبنای بازار ژاپن بود. نخستین محصول خودروی هوندا مدل هوندا تی۳۶۰ در سال ۱۹۶۳ و در واقع یک بارکش کوچک در چهار فرم متفاوت بدنه بود که با یک پیشرانه ۳۶۰ سی‌سی و با ۳۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌شد.

گزیده

نمایی از آینده با هوندا

رونمایی از شگفتی دیگر هوندا:

خودروهای مفهومی جدید هوندا با انبوهی از نوآوری‌های جدید و پیشرفته در CES رونمایی شدند.هوندا از سری جدید خودروهای مفهومی خود با نام Honda Zero رونمایی کرد. هوندا می‌گوید اولین مدل تولید انبوه خود را براساس این کانسپت‌ها به نام Saloon، از سال ۲۰۲۶ در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد. همچنین براساس بیانیه‌ی رسمی، هوندا مدل مفهومی دیگری برگرفته از طراحی ون‌ها به نام   Space – Hub را نیز معرفی کرد.

هدف از رونمایی این مدل‌ها نشان دادن رویکرد هوندا در توسعه‌ی خودروهای برقی و پلتفرم جدیدی با مرکز ثقل پایین است که نتیجه‌اش بهبود آیرودینامیک و هندلینگ خودرو خواهد بود.هوندا با استفاده از فناوری e-Axles، سیستمی متشکل از موتور، اینورتر و جعبه‌دنده، نیروی الکتریکی را به بهینه‌ترین شکل به انرژی برای رانندگی تبدیل می‌کند.

https://gozedeh.ir/

لوگوی جدید هوندا:

گفته می شود هوندا با معرفی یک لوگوی تازه، خود را برای استفاده از فلسفه‌ای جدید در طراحی و ساخت آماده می‌کند.از این به بعد، خودروهای برقی هوندا از نشان مدرن،کلاسیک این برند استفاده خواهند کرد. در حرکتی که برای معرفی ورود این خودروساز به بازار نسل بعدی خودروهای برقی انجام شده، این شرکت از نشان تازه‌ای پرده‌برداری کرده که جایگزین حرف H کشیده پیشین می‌شود و به عمر ۴۳ ساله آن پایان می‌دهد. به گفته سخنگوی این برند، لوگوی جدید ژاپنی‌ها نماد دو انسان در حال کشیدن دست‌های یکدیگر است. چندی پیش، هوندا یک شاسی‌بلند برقی جدید را با نام پرولوگ رونمایی کرد.

با توجه به برنامه هوندا برای استفاده از نشان تازه در خودروهای برقی، هنوز مشخص نشده که تکلیف این شاسی‌بلند چه خواهد بود؟ حتی ممکن است برای استفاده از نشان تازه، یک نسخه فیس‌لیفت از آن رونمایی شود. با معرفی لوگوی مدرن کلاسیک هوندا این گمانه‌زنی‌ها قوت می‌گیرند که ممکن است در آینده، شاهد معرفی دوباره نام‌های گمشده یا مرده این برند در قالب یک محصول برقی باشیم.

گزیده :   ایستگاه فضایی و دختر بچه هشت ساله

https://gozedeh.ir/

رونمایی از آینده خودروهای هوندا:

باید گفت پس از ورود اولیه به بازار خودروهای الکتریکی با محصولاتی همچون کلاریتی و E، هوندا می‌خواهد تمام‌قد وارد آینده شود . نسخه‌های تولیدی این محصولات مفهومی ابتدا در بازار چین عرضه خواهند شد:

کانسپت های e:NS1 و e:NP1 اولین محصولات از این سری هستند که در بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار چین می‌شوند. جوینت ونچرهای دانگ فنگ هوندا و گک هوندا مسئول تولید این دو خودرو خواهند بود این دو خودرو از نوع کراس اوور بوده اما استایل متفاوتی دارند. e:NS1 دارای رنگ بدنه زرد و مشکی در تصاویر بوده و از نمای جلوی بلوکی مانند و چراغ‌های نازک سود می‌برد. نمای عقب این خودرو هم با اسپویلر روی سقف و بال زیر شیشه پشتی تکمیل شده است.

https://gozedeh.ir/

نمایی از آینده با هوندا

کانسپت e:NP1 ظاهر سنتی تری داشته و تقریباً مشابه شاسی‌بلند E:Prototype سال ۲۰۲۱ می‌باشد. دستگیره‌های درب عقب هر دو کانسپت یاد شده در بخش مشکی ستون C ادغام شده است.سه خودروی e:N دیگر هوندا در حال توسعه بوده و هدف نهایی عرضه آن‌ها در عرض ۵ سال آینده می‌باشد. هوندا این کانسپت را با نام های e:N کوپه، e:N شاسی‌بلند و e:N GT معرفی کرده و هر سه آن‌ها دارای طراحی مشابهی هستند که در محصولات کنونی این برند دیده نمی‌شوند.در نهایت سبد محصولات e:N هوندا شامل ۱۰ خودرو خواهد بود. این خودروها در نمایشگاه‌های خاص محصولات e:N در چین عرضه خواهند شد.

نمایی از آینده با هوندا
نمایی از آینده با هوندا گزیده

هوندا پر قدرت با رقیبان خواهد بود:

باید گفت ژاپنی‌ها اطلاعات چندانی از قوای محرکه این محصولات ارائه نکرده‌اند اما پلتفرم مشترکی در آن‌ها بکار خواهد رفت. این خودروهای الکتریکی از جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت همچون بسته‌های خودران و ایمنی سود خواهند برد.هوندا می‌خواهد تمامی محصولاتش در بازار چین پس از سال ۲۰۳۰دارای قوای محرکه هیبریدی یا الکتریکی باشند. تا سال ۲۰۴۰ تمامی محصولات این شرکت از نوع الکتریکی خواهند بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی گزیده

تولید محتوا در چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها