چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰

چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی 1400

به نام خدا

 

چند فیلم پر طرفدار سینمای خانگی درسال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ :

یکی از کارهایی که در بخش هنر و سینما روی آنتن چند سالی ست که خودنمایی می کند بخش سینمای خانگی است که سریال هایی را تهیه و پخش می کند و می شود گفت طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود ما در گزیده می خواهیم شما را با چند نمونه از این سریال های پر طرفدار آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

 

گزیده

سریال خاتون :

یک سریال با فراز و نشیب های جالب و ماجرایی که کسی فکرش را نمی کرد .
سریال خاتون یکی از سریال های شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ است . و می توان گفت او از همان قسمت های اول خوب توانست مخاطب خود را جذب کند ، موضوع سریال درباره زنی با همین نام است که روایت سال های دهه ۲۰ کشورمان است .
یک درام تاریخی و عاشقانه . خاتون زنی شجاع و جسور که باید برای زندگی ایده آل خود بجنگد و او اسیر در حوادث هایی می شود که از دستش خارج است و ….( چند فیلم پر طرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰)
نویسنده و کارگردان : تینا پاکروان ، بازیگران اصلی : اشکان خطیبی ، مهران مدیری ، نگار جواهریان ، مراه غفوریان ، شبنم مقدمی ، بابک حمیدیان و عاطفه رضوی . (یک سریال با پایانی که مخاطب حدس نمی زد )

 

گزیده

یک شاهکار دوباره از مهران مدیری :

سریال دراکولا یکی از سریال های شبکه خانگی که سیل طرفدارانش حدی ندارد .
یک سریال کمدی ( فصل اول این سریال با نام هیولا نیز موجود است ) گفتنی ست این سریال جذاب و هیجان انگیز جزء بهترین سریال ها با کارگردانی مهران مدیری است که مثل همیشه خوش درخشید و در آن بعد از سال ها دوباره با پیمان قاسم خانی به عنوان طراح و سر پرست نویسندگان همکاری کرد و بازیگران جدید به کار گرفت .( چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰)
موضوع سریال درباره یک خانواده ثروتمند است که در این میان مرد خانواده غیب می شود و داستان دو زن که همسران وی بوده اند به چالش می افتد و…

گزیده

نیسان آبی و دو دوست :

سریال نیسان آبی با یک درام اجتماعی و کمدی و پخش در شبکه خانگی که برای مخاطبان یک سریال جذاب و دیدنی ست . موضوع سریال درباره دوتا دوست به نام های رضا و جمشید است که از بچگی با هم بودند و وقتی بزرگ می شوند با دوتا خواهر ازدواج می کنند و زندگی هایشان فراز نشیب هایی دارد و وضع مالی مساعدی ندارند و یکی از آنها صاحب یک نیسان آبی ست که برای حفظ آن دردسر هایی را نیز تحمل می کند تا اینکه ….
کارگردان : منوچهر هادی ، نویسنده : احساس ظلی پور( چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰)
بازیگران اصلی : مهران مدیری ، حسین یاری ، یکتا ناصر ، بهناز جعفری و…

گزیده :   جلال دیدنی ها درگذشت

 

گزیده

میدان سرخ :

سینمای خانگی در سالی پر از سریال جذاب باری دیگر یک سریال هرجان انگیز عرضه کرد با نام میدان سرخ که با ژانری اکشن جنایی یکی از محبوب ترین سریال ها نیز شناخته شد . موضوع سریال قصه زنی به نام لیلا را روایت می‌کند که او به‌طور اتفاقی وارد بازی هولناکی شده است که زندگی دخترش را به خطر می‌اندازد. از طرفی سه فرد ثروتمند که به دنبال پول خود بودند با بخش زیادی از اموال قاچاق روبه‌رو می‌شوند. وارد شدن آنها به این بازی سرنوشت افراد زیادی را به خطر انداخته است .
کارگردان : ابراهیم ابراهیمیان : نویسنده : علی مسعودی نیا و سارا سلطانی ( چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰)
بازیگران اصلی : مهتاب کرامتی ، حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، علی مصفا ، کاظم سیاحی ،امیر حسین آرمان و…

 

گزیده

سریال جیران :

می توان گفت یک سریال عالی و دوباره کاری از کارگردان خوب و قدر حسن فتحی با سابقه ساخت سریال هایی همچون : مدار صفر درجه ، شهرزاد ، شب دهم ، یک درام تاریخی از دوران قاجار که می توانید از دیدن این سریال تاریخی در کنار خانواده لذت ببرید . موضوع سریال که براساس واقعیت نیز است درباره جیران یکی از زنان دربار و زن مورد علاقه ناصرالدین شاه قاجار است که دست روزگار او را که زمانی تنها یک دختر معمولی با چشمانی افسون گر است به قصر شاه می کشاند و سرنوشتش به یکباره عوض می شود و…( چند فیلم پرطرفدار سینمای خانگی ۱۴۰۰)
کارگردان : حسن فتحی ، نویسنده : حسن فتحی ، احسان جوانمرد بازیگران اصلی : پریناز ایزدیار ، بهرام رادان ، مریلا زارعی ، رعنا آزادی ور ، مهدی پاکدل

 

کانال تحت وب گزیده
مصاحبه های اختصاصی گزیده

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها